Segíthetünk? Lépj velünk kapcsolatba!

+36 42 406 877

2018 WR250F és WR450F sajtóközlemény

A YAMAHA BEMUTATJA A 2018-AS WR250F ÉS WR450F MODELLEKET

A dobogó felső fokára repít!

A Yamaha a világ leginnovatívabb és legsikeresebb enduro motorkerékpárjai közé tartozó, az EnduroGP és Enduro 2 géposztályban is rendkívül eredményes WR250F és WR450F modellek legújabb változataival várja a 2018-as szezont. A legfejlettebb, GP-re tervezett motor- és váztechnológia előnyeit élvező WR250F és WR450F modellekben minden megvan, ami ahhoz kell, hogy minden motoros a dobogó legfelső fokára állhasson.

A WR-F egyedi, fordított hengerfejes kialakítása előre néző szívó- és a hátra néző kipufogó csatornájával növeli a szívás és a kipufogás hatékonyságát, amivel lineárisabb nyomatékérzetet kölcsönöz a motornak. Ennek az innovatív kialakításnak köszönhetően a motorban jelentős mértékű, remekül és könnyedén kihasználható erőtartalék rejlik, ami valós teljesítményelőnyt jelent a Yamaha WR450F és WR250F típusokat használó motorosok számára.

A WR-F központosított tömegű kialakítása mozgékonyságot és pontos irányíthatóságot nyújt minden terepen. A fejlett alumíniumváz és a kategóriaelső felfüggesztés pedig kiváló kezelhetőséget biztosít sziklás, homokos, füves, murvás és sáros talajon egyaránt. 

A kategóriaelső tartósságot és a legendás Yamaha megbízhatóságot ötvöző 2018-as Yamaha WR450F és WR250F modellek győztes teljesítményt és lenyűgöző vezetési élményt kínálnak minden talajon.

 

Loïc Larrieu a WR450F nyergében elsöprő győzelmet aratott a 2017-es Nemzetközi Hatnapos Enduro Csapat-világbajnokságon (ISDE).

Loïc Larrieu az Outsiders Yamaha Official Enduro Team csapat WR450F modelljén motorozva könnyedén nyerte meg az augusztus 28. és szeptember 2. között, Brive-ben, Franciaországban rendezett 92. FIM ISDE Hatnapos enduro világbajnoki versenyt. 

Az idei Nemzetközi Hatnapos világszerte az év legfontosabb enduro eseménye volt, amin több mint 800 motoros vett részt a világ minden tájáról. Larrieu az első, harmadik és ötödik napon is a leggyorsabb összesített időt motorozta, amivel nemcsak magának szerezte meg a győzelmet, de nagyban hozzájárult a franciák világbajnoki csapatgyőzelméhez is.

 

Harcban a 2017-es EnduroGP és Enduro 2 címekért

A Yamaha az idei szezonban is tovább erősítette az enduro világbajnokságon eddig elért eredményeit azzal, hogy az Outsiders Yamaha Official Enduro Team színeiben versenyző Loïc Larrieu sorozatban három egymást követő versenyhétvégén is dupla dobogós helyezést ért el az EnduroGP-ben. A tehetséges francia jelenleg vezeti a négyütemű motorral versenyző pilóták rangsorát, és WR450F motorkerékpárjának nyergében az igen erős 2. helyen áll az összesített EnduroGP kategóriában a 8 versenyes szezon 6. nagydíja után.
 
Az Enduro 2 géposztályban még szorosabb a verseny, ott a Yamaha WR250F modellel versenyző Jamie McCanney mindössze 6 ponttal van lemaradva a bajnokság éllovasa mögött. A Man-szigetről származó McCanney minden bizonnyal erős hazai szereplésre készül a szeptemberi Brit Nagydíjon, amivel megerősíthetné helyét a világbajnoki címért vívott harcban.
 
Két futammal a világbajnokság vége előtt a címekért folytatott verseny kimenetele még mindig nyitott, Larrieu és McCanney pedig joggal bízik a WR-F teljesítményében. A Yamahának ismét jó esélye van arra, hogy kiváló eredmény érjen el, ezzel még inkább kihangsúlyozva a WR-F győzelemre termett génjeit.

 

2018-as WR250F és WR450F

A bőséges EnduroGP- és ralitapasztalataink felhasználásával fejlesztett 2018-as Yamaha WR-F modellek már a vásárlás pillanatától készen állnak a győzelemre. A WR250F és a WR450F is élvezi a Yamaha legújabb fordított hengerfejes technológiáját, mely az egyenes szívócsőnek köszönhetően azonnali gázreakciót és erős, lineáris nyomatékot biztosít. A gyújtáskapcsoló nélkül működő önindító gyors és könnyű indítást tesz lehetővé - ami kimondottan hasznos lehet egy domboldalon vagy mély mocsárban -, a könnyű hűtőventilátorral rendelkező, enduro stílusú hűtők pedig kiválóan szabályozzák a motor hőmérsékletét a legmostohább körülmények között is.

A WR-F modellekbe hosszú áttételű váltót szereltünk - mely a WR450F modellben 5 fokozatú, a WR250F esetén pedig 6 -, ezen kívül a központosított tömegű vázkialakítással rendelkező jármű felül elhelyezett légszűrője könnyedén hozzáférhető. Mindkét WR-F modellt optimalizált tengelykapcsolóval, O-gyűrűs lánccal, 18 colos hátsó kerékkel, 7,5 literes üzemanyagtartállyal, oldaltámasszal és motorvédő lemezzel szerelünk, tovább erősítve a kiváló enduro teljesítményt.

Az alapfelszereltségbe emellett szintén beletartozik a nagy fényerejű fényszóró, a LED-es féklámpa és a többfunkciós, LCD kijelzős enduro versenyszámítógép, mely minden információt biztosít ahhoz, hogy az élen maradhass.

 

2018-as fejlesztések

A WR250F számos új jellemzőt tartogat, kezdve a forradalmi, hátrafelé döntött, folyadékhűtéses, DOHC (dupla, felül elhelyezett vezérműtengely) elrendezésű, 4 titánszelepes négyütemű erőforrással. Az átalakított szívó- és kipufogócsatornákkal rendelkező új hengerfej-kialakítás rövidebb szívótorokkal párosul, ami a nagy teljesítmény-tartományokban nyújt segítséget, az új vezérműtengelyek és szeleprugók pedig az alacsony és közepes tartományokban növelik a teljesítményt.  

A WR250F emellett új, könnyebb lapos tetejű dugattyút és rövidebb dugattyúcsapszeget kapott, melyet DLC-bevonattal (gyémántszerű szén) láttunk el, mely csökkenti a súrlódást és növeli a keménységet.  Legvégül 
pedig a főtengely új egyensúlyaránnyal és új, nikkel-krómacél hajtókarral rendelkezik, ami széles tartományú, kiegyensúlyozott és kiszámítható teljesítményt tesz lehetővé, a megbízhatóság növelése mellett. Ezeket a módosított 
alkatrészeket egy módosított ECU vezérli, mely 3D-s adatokat küld az üzemanyag-befecskendező rendszernek, így optimalizálva a leadott teljesítményt és a motorérzetet, valamint javítva a fordulatszám-korlátozó működését. A finomabb tengelykapcsoló-érzet érdekében újraterveztük a tengelykapcsolókart is, a súlycsökkentés érdekében pedig eltávolítottuk a berúgókaros indítómechanizmust.


Mindezeken felül a győzelemre született YZ250F kétoldali kereszttartós vázát használtuk fel a WR250F-ben is, hogy javítsuk a kezelhetőséget. A középső tartó, mely a legszélesebb pontján 12 mm-rel szélesebb - valamint az új formájú acél motortartó bakok és az áthelyezett lábtartók - erős és kiegyensúlyozott járművé teszi a 2018-as WR250F modellt, mely pontos irányíthatóságot és stabilitást nyújt a motorosnak, egyaránt lehetővé téve a technikás és nagy sebességet igénylő szakaszok eredményes teljesítését. 

Az iparágvezető, teljesen állítható KYB® teleszkópvilla és az optimalizált beállítású hátsó KYB® lengéscsillapító tökéletes harmóniában áll az újratervezett vázzal és a motor karakterisztikájával. A 2018-as modellében a WR250F új grafikákkal, kék kerekekkel és egy további oldalidommal várja a vásárlókat. 

A WR450F 2018-as változatában új ECU (motorvezérlő egység) található, mely optimalizálja az üzemanyag-ellátást és a gyújtás vezérlését, ami jobb gázreakció-érzetet és egyenletesebb gázreakciót eredményez. A megújult beállítású felfüggesztés jobb kezelési jellemzőket biztosít, a berúgókar eltávolításával pedig csökkent a motorkerékpár súlya. A szintén új grafikákkal, kék kerekekkel és további oldalidommal szerelt 2018-as WR450F minden motoros számára EnduroGP teljesítményt tartogat.   

A 2018-AS WR250F ÉS WR450F MODELLEK ÁTTEKINTÉSE

WR250F:  Új jellemzők

* Új kialakítású hengerfej
* Könnyű, lapos tetejű dugattyúk DLC-bevonattal
* Szívó- és kipufogóoldali vezérműtengelyek és szeleprugók
* Rövidebb szívócső
* Új ECU
* Újratervezett, YZ250F-alapú alumíniumváz
* Optimalizált felfüggesztés-beállítások
* További oldalidom
* Új grafika és kék kerekek

 

WR450F:  Új jellemzők

* Új ECU és vezérlési felületek
* Optimalizált felfüggesztés-beállítások
* További oldalidom
* Új grafika és kék kerekek

 

WR250F és WR450F főbb műszaki adatok

·Erőteljes, kompakt és irányítható 450/250 cm³-es négyütemű
·Erőteljes, üzemanyag-befecskendezéses motor lineáris nyomatékkal
·Fordított hengerfej előre néző szívócsővel
·Kereszttartós alumíniumváz optimalizált merevséggel
·Hosszú áttételű sebességváltó (WR250F - 6 fokozatú; WR450F - 5 fokozatú)
·Tartós enduro tengelykapcsoló
·Kapcsoló nélküli elektromos önindító és automata dekompresszor
·Kényelmes opcionális Power Tuner az egyszerű motorbeállításokért
·Központosított tömeg a jobb kezelhetőség érdekében
·Felülre szerelt, gyorsan levehető légszűrő és ülés alatt elhelyezkedő üzemanyagtartály
·Kiváló műszaki jellemzőkkel rendelkező felfüggesztés
·18 colos hátsó kerék és Metzeler 6 Days FIM/Extreme gumiabroncsok
·Enduro hűtők könnyű hűtőventilátorokkal

 

Elérhetőség

A 2018-as WR250F és WR450F modellek 2017 októbere után lesznek elérhetőek a Yamaha márkakereskedésekben. Részletes információkért és a helyi kiskereskedelmi árakért lépj kapcsolatba a Yamaha helyi sajtófelelősével.

 

TT-R és PW50 modellek

Számos profi és amatőr terepmotoros kezdte a pályafutását Yamaha TT-R és PW50 motorkerékpárokkal. A 2018-as modellek szeptembertől kerülnek a kereskedésekbe, és ezek a széles körben kedvelt, felhasználóbarát típusok új színekkel és grafikákkal várják az érdeklődőket.

 

Eredeti Yamaha tartozékok

A Yamaha eredeti tartozékok széles skáláját kínálja, melyek folyamatosan fejlődnek, kielégítve az ügyfelek minden igényét. A legújabb kiegészítők között GYTR tuning alkatrészek, egyszerűen felszerelhető kipufogódobok, szervizkészletek és exkluzív, felcsavarozható tartozékok találhatók, melyek segítségével minden motoros a saját személyiségére alakíthatja motorkerékpárját.